Wednesday, October 30, 2013

ma mõtlen, et ma ei peaks kõigest kirjutama. aga siis ma mõtlen, et mul on täiesti ükskõik. minu blogi. kirjutan nii palju kui tahan. 

panin esimest korda endale maniküüri aja kirja. ja panin geelid peale. lihtne aga värv meeldib mulle. pildilt on näha ainult punakat, aga see on õrnroosaka tooniga punane. love it! 
veel üks asi mida ma polnud kunagi varem teinud. 



millegipärast siin olles tunnen ma end palju julgemana. seega. kavatsen ma teha siin ära langevarju hüppe. olen juba maad uurinud. ja paar nädalat pean tõesti kooner olema. mis osutub kindlasti raskeks. aga see on seda väärt. 


aga ma tõesti peaks Brasiilia reisi jaoks raha kõrvale panema. cause this is not gonna be cheap. aga ilmselt tuleb odavam lennata siit, kui Eestist. seega pean võimaluse ära kasutama. ja hei, ma ei pea ööbimise pärast muretsema, sest selle pakub mulle rõõmasti Shithead.


ja täna tegime lõpuks Victoria antud projekti ära. et poissi minu toast eemal hoida mu vabal ajal. seega on sellega asi selge. ja ta tõesti austab neid ja saab aru.  


No comments:

Post a Comment