Thursday, October 24, 2013

Day #18

Victoria käis siin ja ta on meeletult tore inimene. see oli kontroll kord, mida tehakse kahe nädala möödudes, et lihtsalt kindlad olla, et kõik töötab, et ei tehta ületunde ja muud värki (see lause on kahtlane, aga mu Eesti keele kadu on nii suur, et ma ei oska seda parandada).

ta rääkis mulle kooliprogrammist, mis on nõutud. ja mille valimise ja läbimise koha pealt oli mul hirm. aga  need kunsti kursused mida me vaatasime, need lihtsalt tundusid niii lahedad ja ma kujutan ette, et valik saab olema raske. aga mul on aega paar kuud otsustada ja ringi veel vaadata enne, kui uus tsemester, või mis iganes see ka poleks, peale hakkab. ma hakkan kooli osa kindlasti nautima. ja ma ei suuda kooli ära oodata.

kursuse valimisel on mul enda jaoks üks eesmärk: teha seda mis mulle meeldib. mitte võtta mingi inglise keele kursus. lihtsalt teha midagi mida ma tahan, mis mind tõesti tõesti huvitaks ja samas ka arendaks. ja kunst on just see mis täidab mu eesmärgi. kuigi ma pole kaugeltki mitte veel otsustanud.


Victoria rääkis juhuslikult, et üks lahe asi mida siin teha on, on kindlasti käia tuletõrje majas (ma tean, et see sõna on vale, aga ma ei oska end enam paremini väljendada). ja siis ma ütlesin, et mu isa on tuletõrjuja. ja siis me mõlemad olime nii elevil. ta ütles, et siis ma peaksin kindlasti minema. et võtaksin Alberti kaasa ja läheksin, sest Ameerika tuletõrjujad pidid hästi sõbralikud olema ja võtavad rõõmuga külalisi vastu. ja teevad meile tuuri. ta ütles, et me võime seal korduvalt käia. ja see on nii lahe. järgmine nädalavahetus ilmselt võtangi selle ette ja lähen Albertiga, sest sel nädalavahetusel on Albert isaga. millest on mul kahju, mis paneb mind imestama.


pühapäeval pidavat loomaaeda tulema 400 Au Pairi. nii palju. ja Victoria ilmselt palub meie abi, sest ta peab seda juhtima ja tal on abi vaja. ja kui ma saan, siis kindlasti aitan.

ja meil on tulemas hästi palju lahedaid üritusi. näiteks 22 detsember paluti varakult ära broneerida, sest siis on Au Pairidega jõulupidu. ja see kirjeldus ja kõik tundub nii lahe.


"lahe" on mu parasiitsõna. seda ka inglise keeles.

No comments:

Post a Comment