Wednesday, October 23, 2013

hilisõhtused mõtteterad mulle endale:
 1) Albert oskab mulle peavalu tekitada, aga ta oskad olla maailma kõige armsam kuue aastane poiss maamunal.

 2) sellel tööl on omad miinused, aga ma armastan seda mida ma praegu teen. ma armastan lapsi.

 3) eriala valikut tehes kaalun lastega töötamist. sest see on midagi mida ma naudin. aga mul on selleni kaua aega. 2 aastat. ehk rohkemgi.

 4) ma ei tunne, et ma teeksin tööd nagu ma mujal tundsin. iga päev on erinev.

5) ma tõesti armastan seda elu siin. armastan olla täiesti tundmatu.

6) mul on koguaeg paranoia, kui Eesti keeles räägin, et keegi saab aru mida ma räägin. how stupid is that. well, that's just me. w e i r d o!

7) ma leian, et on palju multikaid mis minu jaoks makes no sense.

8) Albert ütles, et talle meeldivad jõulud, sest siis ta ei pea kartuleid sööma. ja ta tahaks Eestisse kunagi tulla, aga mitte jõuludel. et mitte kartuleid süüa.

9) Albert on kuue aastase poisi kohta üpriski nutikas ja kiire õppija. mille ma leian tihtipeale enda kahjuks töötavat.

10) ma olen Eesti kultuuri ja üldse Eestimaad siin kaugel palju rohkem hindama ja armastama hakanud.

11) Ameerikas on kõik süsteemid keerulised. (seda näitab tänane häbiväärne võtme intsident ja palju muud jama)

12) ma armastan seda kuidas siin on nii palju avastada ja vaadata. ja ma nii tahan igalpool käia ja olla.

13) ma armastan seda kuidas mu inglise keel on palju palju paremaks läinud.

14) ma vihkan lennuki õhkutõusu ja maandumist, aga lihtsalt j u m a l d a n seda vaadet üleval.

15) sellesse programmi kandideerimine oli ilmselt parim otsus mu elus.

16) ma igatsen oma kindlaid tooteid.

17) Ameeriklased on suured ladustajad.

18) ma kirjutan liiga palju.

19) ma olen liiga avatud ja heameelega nõus alati rääkima.

20) kell on nii palju, et ma peaksin magama minema.




No comments:

Post a Comment