Tuesday, October 29, 2013

Day #24

täna mõtlesin, et on hea päev alustada minu projektidega. esimeseks on üks mu lemmikutest "52." võimalusi on lõputult. "52 wishes", "52 memories of us", "52 reasons why you are fantastic child" ja ma võiksingi neid loetlema jäädagi. aga kuna Albert tegi "52 wishes", siis ma otsustasin midagi muud teha. mõtlesin, et teen "52 things that I love." minu meelest hea idee. 

esimesed 24 läksid libedalt. ja lõpp läks kuidagi raskelt. mõtlesin küll, et nii lihtne. aga lõpuks jookseb kõik kokku. aga enda arust sain hästi kirja pandud. 


work in progress.
Albert muidugi tahtis kaunistada, enne kui ma pilti teen.

siin on siis asjad mida ma armastan.



sain enda riiulile ilusa kaunistuse.



naljakas on see, et kui me Albertiga raamatut lugesime ja ta ühe sõna pidevalt sassi ajas ja ma koguaeg teda parandasin, siis hakkasin eesti keeles seletama, et ta ütles midagi muud. siis ta vaatas mulle kummalise näoga otsa ja sel hetkel sain aru, et räägin eesti keeles. aga blokk oli korralikult ees, ja vastasin automaatselt uuesti eesti keeles. ja kuidagi puterdamise peale sain inglise keele lainele tagasi.

homme saan kaua magada. 

aga autoga sõitsin täna hästi. kuigi pereema imestas, et ma kasutan sõidul kahte jalga. nemad kasutavad ühte. automaat käigukast ikkagi. aga ma olen harjunud kahe jalaga. ja siis ütlesin, et ma võin siis ümber harjutama hakata kui ma olen pikemat aega sõitnud. ennem mitte. 

ameeriklastel on imelikud pühad koolis. ma olen neljandat nädalat siin ja poisil on teist korda järjest reede vaba. 
minu jaoks tähendab see rohkem tööd. aga hei. saamegi tuletõrjesse minna ja kinos ära käia. ilmselt küll vaatame küll multikaid, aga siiski. fun. 

ilmad lähevad jahedamaks.

No comments:

Post a Comment