Saturday, October 12, 2013

Day #6

mängisin täna lastega korvpalli. kaks ühe vastu. lõpuks tuli mulle üks väike poiss ka appi. Albert ja üks must poiss olid ühes ja ma olin üksi. ja mulle nii meeldib et siin nii palju eri rahvusest inimesi on. nii lahe. ja ma peaaegu tegin neile pähe. aga nad napilt võitsid. ja mul oli tõesti meeletult tore. see võis olla päris kummaline vaatepilt. täiskasvanu mängib väikeste lastega korvplalli. ma tõesti nautisin seda. mul oli esimest korda Ameerikas tõesti meeletult tore.

koduigatsus on meeletu.

pole teiste Au Pairidega siin veel kohtunud. aga ainus mida ma tahan on kellegi omasugusega rääkida.

ilmselt hakkan esmaspäevast oma juhilubadega tegelema. ma loodan, et saan sellega ruttu ühele poole.

Albert on kangekaelne.

väljas on nii soe, et lapsed jooksevad ringi lühikeste pükste ja t-särgiga. puud alles hakkavad värvuma.

ilmselt järgmisest nädalast hakkan Gloriaga ka rohkem tegelema.

ja kuidas see kõik mind hirmutab.

No comments:

Post a Comment