Sunday, October 13, 2013

Day #7

käisime perega kaubanduskeskuses. sõime California Pizza Kitchen'is. see oli puupüsti rahvast täis. hostmom tellis meile kolmele Dakota Smashed Pea + Barley Soup, mis mulle väga ei meeldinud. maitset otseselt polnud, nemad aga kiitsid taevani. Albertil oli laste pepperoni pitsa. me võtsime kolme peale kolm pitsat: The Original BBQ Chicken, Mushroom Pepperoni Sausage ja mingisugune salatiga pitsa kus oli siis avokaadot, peekonit ja igast muud rohelist jama. viimane tundus kõige isuäratavam, aga avaldas mulle kõige suurema pettumuse. kõige parem oli BBQ pitsa. siiani parim pitsa mida söönud olen. kolme peale sõime ära äkki ainult ühe pitsa. ja ülejäänud pakiti koju kaasa. rohkem poleks lihtsalt suutnud.
(pilt on lihtsalt illustratiivne, kusagilt kodulehelt võetud, et teil oleks mingisugune aimdus. just sayin)

lihtsalt minu meelest üks huvitav asi mida meile hotellis lõunasöögiks pakuti oli praetud banaan või mis iganes. mult küsiti, et kas ma tean mis see on. ja ma ütlesin, et ma ei tea aga ma igaljuhul proovin. nii uudishimulik uusi asju proovima.



ja siis lihtsalt kolasime ringi. 
perega ma ilmselt šhoppama ei lähe, sest see oleks üli akward. seega me lihtsalt kõndisime ringi. 
kalendrite valik on siin meeletu. ja lihtsalt nii lahedad kalendrid. võid leida oma lemmik artistidest kuni multikateni. tõesti lahe. eestis on selle kõrval imepisike valik.




Albert muidugi tahtis Toy Store'i minna.



ma tunnen, et ma olen Ameerikas. ma tunnen, et ma võin sellest kõigest rõõmu tunda. ma lihtsalt loodan, et meie Community Counselor organiseerib varsti mingi ürituse, kus ma saan uusi tutvusi. 
praegu on alles algus. 


sest see on lihtsalt must have. 

ja kes saab öelda, et on elus KAKS korda alaealine olnud. 

ma olen ainult nädala Ameerikas olnud. 

reedel pean ilmselt Alberti ise magama panema ja peaaegu terve laupäeva temaga tegelema, sest hostmom läheb ärireisile kuhugi kaugele. aga selle eest on mul neljapäev täiesti vaba päev, et tunnid lõhki ei läheks. nii hea meel, et ma ületundide tegemise pärast muretsema ei pea. hostmom ise reguleerib seda. sest ma olen kuulnud nii palju juhtumeid, kus lastakse ületunde teha. 

küsisin päevaplaani kohta. seni kuni ma load ära teen tegelen homikuti ainult Albertiga. hostmom hoolitseb Gloria eest ise. mis tähendab minu jaoks kauem magamist. oma 2 tundi. that's a win, at least for now. 
ja mulle näidati ära pesumasina ja kuivati süsteem, mis tundub olevat nagu hiina keel. 

ja mind lihtsalt jätkuvalt üllatab ameeriklaste komme toitu ladustada. 

sest ma lihtsalt armastan Ed Sheeranit ja seda lugu.


hostmom ütles enne väljaminekut, et me soojalt riide paneksime, et väljas on külm. ja kui me välja läksime oli minu jaoks nii soe. nagu suvi. ainult, et ilm ei paista sedamoodi. ma usun,et siin võib vabalt 20 kraadi olla. 

kallid teile siit kaugelt!


No comments:

Post a Comment