Monday, October 28, 2013

Day #22

tänasest alates olen pool aastat rohtude peal. ja kui kaua ma siin olnud olen? kolm nädalat ja kohe rohtude peale. põhimõtteliselt kohe pärast Ameerikasse saabumist lõi mul välja tundmatu allergia. lootsin, et ajapikku see möödub. panin järjekordselt mööda. see on läinud nii hulluks, et vahepeal ei saa öösiti korralikult magada. ja ma pidin arstile minema.
arst ahhetas kui nägi mu löövet. küsis igasugu küsimusi. seda mis allergia see siis ikkagi täpselt on, seda ma ikka ei tea. aga ta kirjutas mulle korralikud rohud välja. esimesed paar päeva võtan 7 tabletti päevas, 1 rohelisest ja 6 oranžist. ja mõne päeva möödudes see kogus väheneb kuni jääb ainult roheline purk. neid alleriga tablette pean tarbima pool aastat. 

rohud on tõesti kallid. kolme purgi eest maksin 72 dollarit. ja kindlustusarve veel tuleb. 



ja siin ei ole guaššvärve. olen nii paljudest kohtadest otsinud. aga igalpool on näpuvärvid. mida minu 6 aastane poiss nendega pihta hakkab?! ta on sellest east väljas. või siis on neid lihtsalt leidub spetsiaalsetes poodides, millesse ma pole sattunud.
aga Eestis. seal sa saad igas normaalsest poest guaššvärvid kätte. 

tundub, et pean endale saata laskma. 

2 comments:

  1. Kas Sul sellist poodi nagu Michael's ei ole seal? Mina oma lastele sain sealt guaššvärvid.

    ReplyDelete
  2. eee ma pole sellist poodi küll siin näinud. aga ma vaatan ringi ja otsin. aga aitäh nõuande eest kust otsida :)

    ReplyDelete