Sunday, December 1, 2013

Day #58

mul on pöörane graafik sel nädalal, kuna HM sõidab tööasjus ära.
ma peaksin sellega juba ära harjuma, sest see pere on kõike muud kui rahulik.
aga vähemalt HM meilib mulle pühapäeval terve nädala graafiku ja kõik on kellaajaliselt paika pandud.
kõige lihtsam ja ilmselt kõige rohkem meeldib mulle sel nädalal neljapäev. tööpäev algab alles 12PM ja lõpeb 5:30-6PM oleneb mis kell HF koju jõuab.
midagi nagu hullu ei ole.

ma pole kunagi ise sõitnud nende Gymnastic värki, mis asub päris kaugel. korra olen kaasa sõitnud, aga sinna on päris pikk maa, seega ma ei mäleta midagi. aga GPS my friend aitab mind. ja ühtegi halba sõna ei ole öelda selle kohta. mulle meeldib see iseseisvus, mida nad mulle annavad. vana HM sõitis minuga mitmeid mitmeid kordi kaasa, enne kui üksi sõita sain. ja neile. neile piisab ühest korrast kõrvalistmel istumisest. ja see on hea, sest kui Host vanemad sõidavad kaasa, siis see on nagu eksam. selles suhtes ma oskan sõita ja ma tunnen mugavalt. ja see on oluline. ilmselt pärast siinset ei valmista mulle Tallinnas liiklemine raskusi. varem ikka põdesin seal sõitu.

pärast seda pöörast graafikut peaksin ma teoreetiliselt ühe Au Pairiga laupäeval uisutama minema.
ma ei usu et mul tuleb rahulik nädalavahetus.

ja täna käisin brasiilia tüdrukutega väljas ja + üks hispaanlanna. hispaanlannal on siin mingi poisi moodi tegelane, deidivad, ja siis me käisime nende ja tema sõbraga väljas vesipiibu paaris istumas. oh man tüübil on Camaro sport auto. kui ta meie juurde sõitis, siis me tüdrukutega ei suutnud uskuda, et see on tolle tüübi auto (hispaanlannal on hea maitse, nii auto kui kuti suhtes). ja ma saan täiesti aru miks tüdrukutele meeldivad sellised autod, see kiirus ja see võimas mürin. gosh. lahe oli. aga see oli koomiline kuidas me brasiilia tüdrukutega sinna väikse auto tahaistmele istusime. tõesti pisike auto. aga niii awesome.
tore istumine oli. kuigi kultuuri erinevuste pärast oli ühel tüdrukul ja Barakil tuline vaidlus. ja too tüüp meenutas suhtumiselt ja selle tulise vaidlevuse pärast vana klassivenda. funny.

kui ma ütlesin, et portugali keel on minu meelest weird ja seda ainult heas mõttes. siis oh jumal. Barak hakkas kohe vaidlema. Ameerikas on weird halva tähendusega. plaplapla. sel hetkel tundsin ma küll, et ta ründab mind. selles suhtes, I use the word weird all the time ja ma ei mõtle sellega midagi halba. ma ei teagi, et keegi võib seda solvavalt võtta. ja Gaby ütles, et tema meelest on see sõna ka halva tähendusega. parandasin end. it's different. fine. me kõik õpime. mitte et ta oleks Barak oleks ameeriklane.
see oli mulle uus.

ei. tüdrukud on toredad. kuigi ühel on nimi mis ei taha kuidagi meelde jääda.
kutsuti paari nädala pärast New Yorki nädalavahetuseks. we'll see that. ma pole selles kindel.

ma naudin seda kõike siin meeletult. ja praegu. koduigatsust kui sellist pole.

No comments:

Post a Comment