Sunday, December 29, 2013

Day #88

ma igatsen oma tüdrukuid. pole neid neljapäevast saati näinud. täna mingi aeg peaksid ilmselt koju tulema. ´
nii kõhe oli suures majas üksi magada.


well. käisime eile tüdrukutega Maryland'is kusagil BBQ peol. ma arvan, et ma võin öelda, et ma tundsin end päris eksootiliselt, sest kõik peale minu olid barsiillased.
osad nagu veits rääkisid inglise keeles. aga 90% räägiti ikka portugali keeles. ja siis ma olin seal nagu loll. sest ma ilmselgelt ei räägi portugali keelt. Gaby üritas neid koguaeg inglise keelele üle viia, et ma ikka aru saaks ja saaks kaasa ka rääkida. ja ma tõesti hindan ta pingutusi, hoolimata sellest et need siis vilja ei kandnud. ma tundsin end üleliigsena. tõesti tundsin.
ja kui Gaby siis hiljem omavahel olles räägib mulle, et asi polnud mitte poistes, mitte et nemad poleks tahtnud inglise keeles rääkida, vaid Rayane's, sel juhul arvan ma, et mul on õigust tema peale korralikult pahane olla. Gaby ütles mulle, et kui poisid olid talle öelnud, et "hei, sa peaksid inglise keeles rääkima, sest su sõber ei räägi portugali keelt" olevat tema vastanud "milleks? me räägime nii mõtetutest asjadest. ja mu inglise keel on halb ja ma olen väsinud" ma ei imesta miks su inglise keel pole korralikult paranenud kui iga kord kui sul on valida kas rääkida inglise keelt või portugali keelt, valid sa portugali keele. ma ei ole mingi egoist, aga kui sa näed et inimene on olnud 3 kuud (või ühe teise tüdruku suhtes, isegi poolteist aastat) kauem siin olnud kui sina ja sa räägid inglise keelt paremini kui nemad, siis on midagi nihu. ja. ma saan aru, et kõik ei omanda uut keelt hästi. aga ikkagi. ma ei arva et tema üks neist on. kui sa valid igal võimalusel portugali keele, siis sorry. su inglise keel ei paranegi. ja kui sa ütled, et teie jutuajamine on nii mõtetu, et rääkida inglise keeles, siis sa oled sitt sõber. ta lihtsalt ei saa aru, tal puudub empaativõime. ma ei mõista kui sa kutsud mu kuhugi kaasa ja räägid portugali keelt, arvates et need vestlused on nii mõtetud, siis milleks sa mu kaasa kutsud?! ma ei mõista. minu meelest on see ebaviisakas ja lugupidamatu (translate'isin selle sõna praegu inglise keelest eesti keelde).


minu inglise keel ei olnud alguses nii hea kui see on seda praegu. aga ma olen hea sellepärast et ma räägin koguaeg inglise keeles. ma saan aru kui ma vea teen ja parandan end kohe. ja kui ma inglise keelt räägin siis ma ei pea mõtlema käänetele (ilmselt ainult siis kui ma olen väga väsinud, sest siis läheb inglise keel kohutavaks), ma ei pea mõtlema kuidas midagi öelda, see lihtsalt tuleb iseenesest. tänu sellele et ma 24/7 kasutan inglise keelt. ma ei kurda selle üle üldse, et siin eestlasi pole, sest kui oleks, siis ehk ma oleks ka mugav ja suhtleks nendega. ja pealegi, kui ma oleksin tahtnud ainult eestlastega suhelda, siis poleks ma siia tulnud. ma tulin sellepärast et ma tahan suhelda teistest rahvustest inimestega.

ja Gaby ütles, et pärast seda kui ta minuga suhtlema hakkas on ta inglise keel korralikult paranenud, millest on hästi aru saada. ja ta ütles, et minuga on alati tore. hahaha ta ütles, et mu wind religion nali on kõige parem nali mida ta siiani kuulnud on.

need brasiilia tüübid on USA's elanud 11 aastat ja ma julgen väita, et mu inglise keel on mõnedest neist palju parem. see on lihtsalt sellepärast, et nad tšillivad koguaeg brasiillastega ja räägivad portugali keelt. nad on mugavad. aga hea märk on see, et nad on sellest lõpuks aru saanud, et nad peavad midagi muutma.


asi millest ma varemalt rääkida olen tahtnud, aga unustan pidevalt, on see brasiillaste tervitusmusi. kas te kujutate ette esimesi kordi kui brasiilia tüdrukud mind tervitasid ja tervitusmusi mõlemale põsele tegid, see oli nii awkward. ma ei osanud midagi teha ja kuidagi olla. omamoodi koomiline. aga eile kui me Noelia juurest ära hakkasime minema ja Alejandroga hüvasti jätsime, siis see tervitusmusi/hüvastijätumusi tuli esimest korda nii loomulikult. wow. I guess it means no awkward moments for me anymore.

blond nüüd. hahha. ma lihtsalt vajasin seda muutust. aga ma kujutan oma pere reaktsiooni ette kui nad mind näevad. hahahaha.

enjoy!

2 comments:

  1. Tahaks öelda, et hinga sügavalt :D ma tean mida sa tunned, ma elasin su emotsiooni üle praegu ja läksin ka närvi kui lugesin kui ebaintelligentsed nad on :D Ma ju ytlesin et seal olles hakkad alles pealju asju hindama :)
    cheers!

    ReplyDelete
  2. ma hingan sügavalt. ma olen sellest suuret pettumuslainest üle saanud. ma ei taha millegil enda siin olemise rõõmu rikkuda lasta. ja ma ei lasegi :) aitäh toetuse eest! I appreciate it!
    ma tõesti olen õppinud palju asju hindama :)

    ReplyDelete