Monday, December 16, 2013

Day #73

well. ma arvan, et ma olen piisavalt hull, et minna välja kohtama.
jaa. online dating. hahaha that's fun.
yea. mu esimene date. ma pean ütlema, et too tüüp on kohutavalt šarmikas. hästi outgoing. hea huumoriga. ja lihtsalt ootamatu. ja tal on paganama hea maitse lõhna koha pealt.
lubasin temaga nädalavahetusel baari minna. oh mind küll. kahju, et mu tüdrukud nädalavahetusel New Yorki lähevad, oleksin nad kaasa kutsunud.
ta on õppinud graafilist disaini ja fotograafiat. suuuuur plusspunkt.
ei. see kõik oli nii ootamatu. aga hei! ma olen paganama Ameerikas ja kavatsen võtta sellest kõik. ja praeguse ajani on mul olnud meeletult tore.

lihtsalt. ma üllatan end ka vahest.

Tiiu u are insane!

2 comments:

  1. Kuna mul endal ka selle online-deitimisega kogemusi, siis ma lihtsalt hoiatan Sind, et paljude ameerika meeste jaoks on au-pair kerge saak. Mitte kõigi, aga paljude. Ja neil käib asi palju kiiremini, kui eestlaste jaoks. Have fun, aga ära unusta enda eest hoolitseda :)

    ReplyDelete
  2. ma arvan, et ma olen piisavalt vanamoeline et mitte väga muretseda :D
    aga ma kujutan, ette et nii ongi.
    aitäh hea sõna eest! :)

    ReplyDelete