Saturday, December 28, 2013

Day #87

kell pool seitse hommikul ja ma pole magama jõudnud. meil oli väike jõulu istumine. ja see oli lahe. mulle meeldis. ma üritan vägisi silmi lahti hoida, mis tänu tassile kohvile ei olegi enam nii raske. aga ma ei tea. ma olen väsinud.

ma laulsime karaoket. tantsisime mingeid tantse WII'ga. ja muidugi viskasin ma korralikult nalja nii et nad ikka korralikult naersid. jah. siin olles ei hooli ma teiste arvamusest. mul on ükskõik mida inimesed must arvavad. ja ma ei hooli teistest nii palju kui varem. ma olen siin selleks et nautida. ja ma mõtlen, et ma olen olnud siin pea kolm kuud, mis tundub olevat palju rohkem. mul on 5 kuud aega otsustamaks kas ma pikendan või ei. ja ma kujutan ette, et otsus saab olema raske. ma armastan oma sõpru siin. ma armastan seda kohta. ma armastan seda, et mu peamiseks töö ülesandeks on lõbutseda. raske oleks loobuda. jätta kõik siinne seljataha. samamoodi nagu tegin kolm kuud tagasi Eestiga. mul on palju kaaluda. mul on palju teha. ma kulgen ajaga. naudin. jah. kui te vaid teaksite kui palju te ilma olete jäänud, et pole siia tulnud. see on midagi erakordset. see kuidas see kolm kuud mind on muutnud. see kuidas ma olen nii palju täiskasvanumaks saanud. ma olen terviklikum.

"Life begins at the end of your comfort zone"  kui ma poleks oma mugavustsoonist välja tulnud. ma oleks sellest kõigest ilma jäänud. see aasta muudab minu jaoks palju. ma olen saanud hakkama millegiga, millega igaüks hakkama ei saa.

ja. mul on ükskõik kui palju ma ka seda varemalt öelnud poleks.
mul on head sõbrad. nii siin kui eestis.

No comments:

Post a Comment