Tuesday, December 3, 2013

Day #60

kui ma õhtul väikse tüdrukuga minu toas istusime ja ma talle pilte näitasin. siis ta ahhetas. ta on nii emotsionaalne või noh, tal ei ole suva. ta on nagu hingega asja juures ja paneb tähele. ja küsib küsimusi ja on huvitatud. ja see on mulle uudne. 

ja kui ta mulle oma pildialbumit näitas, siis ta oli koguaeg "aww, look how cute I am" "aww, I'm so cute" ja ta ütles seda nii ensekindlalt ja armsalt. see üllatas mind. ta on nelja aastase kohta tõesti pikka kasvu ja taibukas. ma kipun unustama, et ta on alles neljane. ja see on kõigi tüdrukutega. ma pean neid vanemateks kui nad on. sest nad on tõesti oma vanuse kohta palju küpsemad. 

ma pidin keskmise tüdruku gymnastics trenni viima, aga kuna vanim tüdruk jäi haigeks, siis HD ütles, et ma jään koju ja ta viib ise keskmise trenni. ja oh kuidas tüdruk lärmi lõi. ütles, et ta tahab, et mina teda viiksin. she's cute. 

jah. annad ühe sõrme, võtavad kõik. it's totally worth it. nad on armsad.

kuigi. ma olen Ariel'i mängust kergelt tüdinenud. noorim koguaeg tahab seda mängida. ja teeme siis neid tseene vaheldumisi koguaeg uuesti. ja kurja, et ma seda muinasjuttu enam ei mäleta hästi. ma ei saa aru mis tseen mis on. ei saa talle öelda ka "Hey, we already did it" sest ma tõesti ei mäleta. 
aga fun on ikka. 

täna hommikul ütles HM mulle, et talle tuleb üllatusena, et vanim tüdruk mu nii kiirelt omaks võttis. sest vanat Au Pairi ta ei võtnudki omaks pärast 4 kuud. ja seda muidugi heas võtmes. ta ütles, et ma tõesti meeldin tüdrukutele ja neile ka. 
ja gosh. kui hea. 

ma tõesti ei tea kuidas ma raha säästma hakkan. 
lastele tuleb kingid vaadata. 

No comments:

Post a Comment