Friday, December 6, 2013

Day #63

eile õhtul saatis HM mulle smsi, et ma võin tööpäeva alustada 8:00AM, pool tundi hiljem. norms. pool tundi kauem magamist it is. siin majas võid kindel olla, et kaua magada ei saa. lapsed on liiga energilised. ärkasin oma 10-15 minutit enne äratust üles. ja kui telefoni vaatasin, siis ohoo, ennäe, tööpäev algab 8:45AM. well, päev ei saanud paremaks minna. ja kui ma 8:45AM alla läksin, siis HM ütles, et vanem tüdruk ei tunne end täna veel hästi ja jääb jälle koju. ja ta ütles, et ta viib noorima ise preschooli. mis tähendas, et mu tööpäev algas alles 12:00AM. super. ilmselgelt ma ei kurtnud selle üle.

ja kui ma tüdruku koolist koju tõin. siis oli tund aega vaba aega. sest HM läks noorimaga keskmise tüdruku kooli lõunatama. great.
ja siis ma olin vanima tüdrukuga kodus. ja me lihtsalt lobisesime. ja ma hakkasin endale lõunat tegema. ja ta oli sellest nii vaimustuses, et lõpuks tegime me koos mõlemale lõunat. ja meil oli nii tore. ta meeldib mulle iga päeva üha enam.
ja see tunnike möödus nii kiirelt, et me mõlemad imestasime kui kuulsime ukse avanemist ja nad koju jõudsid.

jah. ma mängisin Arieli mängu. 2 KORDA. tund aega ja kaks Arieli mängu. oh gosh. kas ta sellest ära juba ei tüdine? ma üritasin teda ümber veenda, et mitte uuesti mängida. aga what can you do with 4year old kid. aga mulle täitsa meeldis viimane mäng. ja see nelja aastane oskab dramaatiline olla. ja kuidas veel.
vahepeal hiilis vanim tüdruk kusagilt käikudest. võinoh, mitte päris käikudest, aga seal on see puhuriruum või mis iganes see on mis maja kütab, tuli sealt vahelt ühest lisauksest sisse mänguruumi ja ma olin nii keskendunud mängule. rollis nii sees. et kui ta sealt püsti kargas ja karjatas. siis ma pidin end surnuks ehmatama. ja kuidas talle see meeldis. kuidas ta lihtsalt kõht kõveras maas naeris. kui ma ütlesin talle, et ma just kuulsin ülevalt ta häält ja järsku oli ta siin. siis naeris ta veel kõvemini. ja ta oli seal meiega. lollitas küll. aga ajas mu naerma. ja esimest korda üle pika aja naersin ma tõesti korralikult. ja mul oli nendega meeletult tore.
ja kui me ülesse läksime et raamatuid lugeda. siis tahtis ta pärast KOLMANDAT korda Arieli mängu mängida. siis ma küll ütlesin talle, et tänaseks aitab sellest mängust. ja siis ta ütles muidugi, et me teeme kiire mängu. aga ma juba tean ta kiiret mängu. seega keeldusin. sorri. 2 korda ma võin veel kuidagi seda mängida. aga kolm on liiast. kuidagi ma vingerdasin end välja.
võinoh. keskmine tuli koju ja phmts koheselt oli vaja ta gymnastics trenni viia. ideaalne.

ja nüüd on kaks vaba päeva. uuh. nii hea.

No comments:

Post a Comment