Thursday, December 12, 2013

Day #69

jah. homme lähen teen Social Security Number'i endale, et taodelda juhiload. ja siis pean järjekordselt panka minema (ma vihkan seda külgboksi tegemist seal, pole pärast eksamit kordagi teinud ja ma kahel korral olen pangas käinud ja pargin oma paganama 5-10 minutit, ei ole just lihtne maasturiga külgpoksi teha kui pole harjunud. ja muid tavalisi parklaid ka juures pole, et sinna parkida saaks.). 

sest jah kui ma Marylandis võisin rahvusvahelistega sõita, siis siin pean Virginia load tegema. ma ei põe oma inglise keele pärast, aga kui ma näen sõnu nagu winding, merging, pedestrian jne (mille tähendust ma ilmselgelt nüüd tean) siis ma mõtlen küll et whaaaat. selles suhtes ma tean mida märgid tähendavad, aga ilmselgelt kavatsen internetis sadu kordi läbi teha enne kui päriselt eksamile lähen. ja hei. siin on võimalus teha nii teooria kui sõit ühe päevaga ära. seega jah. tuleb tore õppimine. kui sa arvad, et ei pea kunagi teooriat uuesti tegema, siis vale vastus. ma olen kaks korda oma elus alaealine ja kaks korda teen teooriat. seems fair enough! aitab juba!

käisime täna tüdrukutega ja HM'ga Frozen Yoghurt'it söömas. kuna vanem tüdruk oma sõbraga seal oli, siis ema kutsus teisi tüdrukuid toidupoodi temaga kaasa, siis nad tahtsid minuga sinna jääda. ja ema oli üllatunud, et kumbki ei tahtnud kaasa minna. viskas nalja selle koha pealt. :D
yup. mängisin täna jälle kaks korda Ariel'i mängu. isegi hästi, et pool nädalat ei pidanud seda mängima. 

ja gosh. ma tõesti meeldin tüdrukutele. ma ei plaaninud seda siia kirjutada, aga noh. nüüd siis saate teadma kui totakas ma ikka olen. 
kuna eile oli tüdrukutel kool kahe tunni võrra edasi lükatud, siis tšillisin nendega päris mitu head tundi hommikul. so we end up in playing room. ja ma ei tea mis susservusser mängu me mängisime, kui mul tuli totter tuju peale ja ma võtsin nende tõesti väikse roosa hobuse ja hakkasin sellega ratsutama ja hõikasin naljakaid asju ja tegin imelikku häält. te oleksite pidanud nägema kuidas tüdrukud lihtsalt kõht kõveras naerust väänlesid. keskmine tüdruk naeris nii kõvasti, et palus mul lõpetada. ja ma sain sellest hoogu juurde. ja oh gosh. ma olin tõesti totter. ma kargasin mööda tuba ringi ja naersin ja kujutlesin et ratsutan hobusega.

ja siis mingi hetk mängisin ma kauboid. neil on üks tuba keldris (kus asub mängutuba) kus on palju kaste (nad alles augustis kolisid siia ja osa asju on lahti pakkimata). ja siis ma leidsin mingi vöö või miskit, siis ma teesklesin, et kastid on metsikud hobused ja ma viskasin oma lasso ja püüdsin metsiku hobuse kinni. ja oh kui teatraalne ma olin. ja kuidas see neile meeldis. nad isegi hakkasid minuga kaasa mängima. 

ja ma olin tõesti tõesti täiega totakas.
ja neile nii väga meeldis, et kui vanemad tüdrukud koolist tulid, siis ütlesid "lets play this game again what we played in the morning" ja ma pean ütlema, et ma olin positiivselt üllatunud.

jaah. nii totakas ma olengi. 


täna käis mu uus tugiisik külas. ja muidugi kui tugiisik HM'iga rääkis siis ma mängisin ja naersin tüdrukutega. ja Gwen ütles, mulle, et ta näeb tüdrukuid esimest korda sellistena ja nii elevil (nad on siin uued aga ilmselgelt ei olnud nad siis eelmise Au Pairiga rahul). ja ta ütles, et HM on minuga täiega rahul ja kõike. ja kui heaks see mu enesetunde tegi. küsisin kooli kohta ja kõike. kursused saan valida alles, siis kui ma saan inglise keele testi tulemused teada. selleni on kuu aega aega. 

mu päevad on tõesti sisutihedad. ja mul jääb tundidest puudu, et oma tegemisi teha. 

aga täna oli tõesti hea päev. 
 ja homme juba reede. vau. see käis kähku. 

No comments:

Post a Comment