Friday, December 20, 2013

Ma s6idan praegu bussiga New Yorgi poole. Kell on 2AM ja me j6uame ilmselt 5ks kohale. See nii ootamatult tulnud pakkumine. K2isin kohtamas. Uisutasine. Ma olen koba aga sain yllatavalt h2sti hakkama. P2rast k2isime kohvitamas ja niisama lobisesime kuni ma suvalt telefoni vaatasin ja n2gin et Rayane on 2 Korda helistanud. M6tlesin et 2 Korda k6lab meeleheitlikult et jusiis on midagi pakilist. Ja tuli v2lja, et yks tydruk ei saanud nendega tulla ja siis pakkusid mulle kohta. Mis t2hendas minu jaoks kohest koju minekut ja asjade pakkimist. Ja kui paganama ootamatult see mulle Ka siis ei tulnud n6ustusin. I am here for an adventure. Ja ma usun, et k6ige p6nevamad ja meeldej22vamad ongi asjad mida sa ei planeeri ette. Ja mul on paganama hea meel nendega olla. Gaby ytles et talle meeldib minu kaasa tulek Palju Palju rohkem. Ta on minu p66rane tydruk. Minu masti tydruk. Me t6esti klapime h2sti. Ja meil saab tore olema for sure.         Sry kirjavigade ja muu jama p2rast, kirjutan telefonis.

No comments:

Post a Comment