Tuesday, December 24, 2013

Day #82

kell on pool kolm öösel läbi ja ma alles hakkan oma blogi posti kirjutama. mis tähendab minu jaoks päris pikalt üleval olemist. aga vahet ei ole. ma ei pea sel nädadal rohkem töötama. 

oh. nädalavahetusel olen üksi kodus. ilmselgelt pean koera eest hoolitsema, aga ükskõik. ja ma lihtsalt kavatsen kaua põõnata. 

ühesõnaga. New York. what a wild trip it was. see kuidas ma sinna sain oli nii ootamatu ja minu meelest nii hea. 
New Yorki iseloomustavad minu meelest kaks asja hästi, milleks on siis esiteks see et tõesti NY'is käib elu ka kell 2 öösel, nagu oleks alles tipptund. ja teiseks on mustus. igalpool on räpane. DC on palju palju puhtam ja toredam. kuigi selle tripi võrra meeldib mulle NY palju enam. siiski ei kujutaks ma end mitte kunagi NY elamas ette. NY pole minu jaoks. mul on vaja rohkem loodust. seal aga kõrguvad pilvelõhkujad igal pool. 
















otsest plaani neil nagu polnudki. selles suhtes midagi kindlalt paika ei olnud nad pannud. nad oli otsinud välja aadressid kohtadega mida külastada. ajaliselt oli kõik lahtine. 

hosteliga oli nii, et me olime Times Square'st äkki 3-5 minuti kaugusel ja see ei olnud kusjuures ülemäära kallis hostel. täiesti normaalne. seega igale poole sai jala mindud. ja oh kui palju me kõndisime (I'm not complaining about walking a lot). 

võtsime bus tour'i. suht suvalt. 20 dollarit ja 2 päeva ükskõik kui palju võisid sõita. soodne. 







mulle meenutab see maja "Tülikas tita ja kolm idiooti" filmi maja kus need idioodid elasid :)




mulle nii meeldib New Yorgi arhidektuur. nii omanäoline.





ofc läksime me siin poodi kus Harry Potteri asju müüdi. mu vanim tüdruk on HP suuuur fänn. 






nii kummaline, et keset New Yorki on surnuaed. 


kui ma nüüd õigesti mäletan siis see on see plats kus World Trade Center asus. nüüd on seal plats ja mingid väljakud. tõesti ei viitsi kell 3 öösel oma mälu kontrollida. sry. 













OFC Central Park!





pean ütlema, et ma olen fascinated sellest, et Central Park nii suur on. kujutan ette seda suvel. palju palju ilusam. 






yay, turistikas. 











Rockefeller Center'i ees sai muidugi käidud seda kuulsat nö "Home alone" kuusepuud vaatmas käidud. oh gosh kui vapustavalt kaunis ja suur see oli. see oli tõesti väärt külastamist.

aga selleks, et seal minema saada läks meil mingi 200 meetri läbimiseks 15-20 minutit. nii rahvarohke oli.



me tüdrukutega plaanisime klubitama minna. aga ilmselgelt sai meile saatuslikuks mu vanus. keegi ei usu, et ma ainult 20 olen. ma ei taha alkoholi, tahan lihtsalt tantsida ja head seltskonda nautida. aga ükskõik. ilma klubitamiseta oli ka tore.

ahjaa. erinevus NY ja DC vahel on see, et inimesed kes NY klubitavad riietuvad elegantselt ja hästi viisakalt. DC's seevastu suht lambikalt võrreldes NY'ga. seda oli tõesti tore näha.

minu meelest hästi imelik oli see, et Rayane ja Rosana tegid omad plaanid järgmiseks päevaks. lihtsalt kahekesi. mitte et ma oleksin kurtnud selle seltskonna üle, kellega ma pühapäeval koos olin. super. lihtsalt me tulime koos. aga ma ei kurda.

hahaha ja Gaby ütles mulle järgmisel päeval, et kui me magama läksime siis ta rääkis minuga, aga olin 1-2 minutiga juba maganud.

kusjuures Gaby ütles mulle, et ta vahepeal räägib minuga portugali keeles, aga ma pidavat aru saama ja vastan ta öeldule. ma ei ole sellest aru saanud. aga eks hispaania ja portugali keel ole vast veit sarnased küll mõistmaks midagi.


järgmisel päeval oli meil check out 11AM. Caleb, Gaby sõber brasiiliast, sai meiega kokku ja tema parim sõber ja siis me läksime neljakesi Central Parki jalgratasega sõitma. niii lahe oli. mulle nii õudsalt meeldis. muidugi tervet parki me läbi ei jõudnud sõita, sest aeg pressis peale. 4 oli vaja olla bussijaamas.
Central Park on lihtsalt vapustav!

plaanisime minna paadisõidule mis viib Statue of Liberty juurde, aga aega sai otsa. maybe next time.

















see tüüp kellega ma eelmine esmaspäev kohtamas käisin. ta on jube tüütu. ma ei vasta ta sõnumitele ja siis ta peab dialoogi. ja kuna ma olin laupäeval suht magamata ja olin sellises naljatamise tujus (Gaby ja tüdrukud naersid mu naljade üle kohutavalt palju), siis ajasin tollele tüübile korralikult jura. lühidalt: ütlesin tüübile, et ei saa temaga kohtuda, et mu usk ei luba. et mu usk on tuul. lihtsalt et teda minema peletada, sest ei ole talle okei. ja mida too tüüp tegi? ta oli vaimustuses. ta ei jäta mind ikkagi rahule. kui väga ma ka end imelikuks ei tembeldanud. aga ma ei vasta sõnumitele. või noh. äärmisel juhul kui mul tõesti igav on. 

Gaby ütles, et mul on super huumorisoon. ma tõesti armastan seda tüdrukut. ta on tõesti minu tüdruk. ma ei oleks osanud arvata, et ma kellegiga siin nii palju klapin. ma usun, et ma võin öelda, et ta on mu parim sõber. sest ta on seda. ja mul on nii kahju, et me nii kaugel teineteisest elame, 30 minutit on suht palju. 
she's so rebel but in a good way. and i do adore her a lot! 

mind ei huvita mida teised minust arvavad. see siinne on muutnud mind palju. 

kes oleks osanud arvata, et ma naudin seda kõike nii palju. ma armastan oma inimesi. ma armastan seda kuidas see nii suur seiklus on. 

yup. 3 päeva tüdrukutega terved päevad koos olla, tegi mu eesti keelele nii kohutavalt kahju, et eesti keel on tõesti nii palju halvemaks läinud. aga inglise keel on tõesti palju paremaks läinud. keskmine tüdruk isegi ütles, et mu inglise keel on palju paremaks läinud. 

homme otsustan ilmselt ära kas lähen augustis või juulis brasiiliasse. ja järelejäänud variandist lähen ilmselt Gabyga Californiasse. hakkame vaikselt juba vaatama ja planeerima. 
gosh. kaks suurt trippi. nii suur väljaminek. 
ja me plaanime palju vaikseid trippe teha. ma olen nii põnevil.



käisin täna kohtingul. jälle. võtsin Gaby kaasa. see oli nagu double date. ja gosh kui hot'id nad olid. ei. super deit oli. ma ei saa kurta. 
ilmselgelt ei jää viimaseks kohtinguks.

kes oleks osanud arvata. 

ma armastan seda kõike siin. ma ei taha Eestisse. 


ahjaa. ma sain sõbra Sao Paolos. seega kui Brasiiliasse lähen, siis ta ütles, et öömaja saan alati talt. ja ta on usaldusväärne, Gaby teab teda. ehk peatungi seal ka. who knows. 


mul on nii vähe aega ja nii palju asju on teha ja planeerida. 

kell on päris palju. seega ma usun et oleks aeg vast magama minna. ahjaa. almost forgot. käisime brasiilia restoranis söömas. ma poleks osanud arvata, et see nii hea on. mulle täiega maitses. kohe nii et tüdrukud teevad brasiilia toitu meie jõulupeole.


good night!


I love this world!

4 comments:

  1. Sul on imeilus mantel!

    Ja selle World Trade Centeriga seoses, seal on purskkaevud nende kohtade peal, kus enne olid kaksiktornid, kõikide nimedega, kes surma said. Imeilus koht. Käisin seal suvel, väga ilusa ilmaga ja tõesti, minu top10's olev vaatamisväärsus (ja mul pole neid mitte vähe).

    Kift oli Su postitust lugeda, nii palju äratundmisrõõmu, elasin ise nõks aega New Yorgis ja hiljem käisin mitu korda veel turistireisil. Ja veel ägedam, et Sul nii hästi läks, elan kaasa täiega Sulle.

    ReplyDelete
  2. ma tänan! mulle õudsalt meeldib :)

    ooo päris huvitav. ehk peaksin aasta jooksul veel kord sinna minema. nii huvitav :)

    oh seda on nii tore kuulda! :)

    ReplyDelete
  3. Olin Gaby'ga samal orientatsioonil, ta on tõesti maru tore tüdruk :)

    ReplyDelete
  4. ta on super! tal on kindlasti hea meel kuulda ;)

    ReplyDelete