Tuesday, December 17, 2013

Day #74

meeletult kiire päev. lausa jooksin, et õigeks ajaks jõuda.
hommikul ei olnud ma kindel, kas mu tööpäev algab. lükkasin äratust muudkui edasi kuni messisin HM'ile. ja halleluuja tööpäev algas 12:15! aga kuna ma pidin endale Social Security numbri tegema, siis käisin Sterlingis. mis tähendas, et ei saanud ikka kaua magada, kuid siiski poolteist tundi rohkem und on suur win. ja kuna ma pole viimastel päevadel saanud korralikult magada siis eriti (ei jõua lihtsalt, nii palju on teha koguaeg). 25 minutit sõitu, mis ei tundu olevat nii palju nagu sõidaks Tapalt Rakverre (nii naljakas on mõelda, kuidas osa mis oli mu igapäeva elust ei ole enam mu igapäevane).
kontorisse sisse jõudes ootas mind eest suur üllatus. 30 inimest oli veel. kartsin et ei jõua jälle. aga võtsin end sappa ja sain numbri. ja siis ootasin. võtsin raamatu kaasa, nagu HM soovitas mul. arvasin, et pean ootama 45 minutit või kogunisti palju rohkem. ma jõudsin vaevalt 3-5 lehte ära loetud kui mind juba kutsuti. andsin ankeedi ja passi ja viisa ja kõik muu jama. ja siis sain paberi, mis ütles, et nädala-kahega saan selle jama kätte. ja nii mu raamatu lugemine jälle pooleli jäi.
ja kuna ma juba sõidus olin, siis käisin pangas muutsin oma aadressi ära. kaks ühes.

ja siis muidugi oli tööaeg.

ja pärast käisin paari kvartali kaugusel olevat tuledes maja pildistamas. see on tõesti võimas. kui autoga mööda sõita, siis maja on nii hästi näha ja näeb palju parem välja kui pildil.
siis jooksin YMCA'sse. kaua minu pettumuseks olla ei saanud, kuna kell 8 oli mul Au Pairi veebiseminar.
ja reaalselt jooksin tuppa, et õigeks ajaks jõuda. kõik oli nii minuti pealt.
veebiseminar andis mulle palju ideid.




käisin HM'ga rääkimas. lihtsalt kuna nad minuga nii kiire ülemineku tegid siis oli vaja mõnda asju selgitada. ja mul oli mõned küsimused. ja andsin teada, et 7.jaanuaril on mul inglise keele test 6PM, et nad teaksid varem kodus olla.
ahjaa mis mulle meenus. noorima preschooli jõulukontserdi ajal oli üks vanem mu HM küsinud, et kas nende Au Pair käis stilisti juures ja võttis palju alla. ma ikka korralikult naersin kui HM seda mulle rääkis. ilmselgelt ei teadnud nad, et ma olen uus Au Pair.

ta ütles, et ta ei pane pahaks kui ma sõpru külla kutsun, kasvõi paariks päevaks (ilmselgelt ainult naisssoost sõbrad on lubatud). kõlab hästi.
HM ütles, et vanim tüdruk oli iga õhtul talle kurtmas käinud, kuidas ta nende vanat Au Pairi vihkas.
hahah ja ma olevat esimene Au Pair, kelle kohta vanim tüdruk on emale öelnud, et ma meeldin talle täiega. teiste kohta pole nii öelnud. ja neil on mingi 4-5 Au Pairi enne olnud.

jah. mul olevat venelase nägu. grhhh.


ahjaa. ma sain teada on puhkuste ajad. programmi kohaselt kaks nädalat. aga kuna ma olin eelmises peres, siis saan selle kohaselt poolteist päeva vähem. aga järgmine kuu lõpp on nädal puhkust (ma ei tea mida ma teha kavatsen). siis on juulis kusagil nädal puhkust. augusti lõpus on nädal puhkust. ja järgmine nädal pean ainult esmaspäeval töötama. mis minu jaoks võrdub puhkusega. jah. kahe nädala asemel on mul pea, et neli nädalat. well. ma ei saa kurta.
ja juulis või augustis siis brasiiliasse.

No comments:

Post a Comment