Friday, December 13, 2013

Day #70

tänane päev on olnud lihtsalt ülikiire. pärast noorima preschooli viimist sõitsin koju, vahetasin autot ja sõitsin poole tunni kaugusel olevasse linna, et teha Social Security Number. GPS juhatas mu veits teisse kohta. küsisin teed ja see tee ületamine jala on oma jagu kunst. ja noh. ma loll vaatasin muidugi Virginia postiindeksi ja käisin nagu loll ringi, ega leidnud. läksin tagasi autosse, saatsin HM sõnumi, et ei leidnud ja sõidan koju, et ei taha hiljaks jääda kui ma pean noorima preschoolist ära võtma. ja siis ta helistas ja seletas mulle kus ja mida. ja siis ma sain aru, et kurja, vaatasin postiindeksi mitte maja numbrit. ja siis kui ma lõpuks suure viivitusega sinna jõudsin, siis järjekord oli meeletu, oma 2h oleksin pidanud ootama, aga kuna mul oli aega alla kahe tunni jäänud, + mul võttis sinna sõit aega pool tundi. kuidagi ei vedanud välja. läksin aga sama targalt tagasi. mõnel muul päeval ilmselt uuesti.


ja siis jõudsin koju, pool tundi oli aega tüdrukule järgi minemiseks. tegin lõuna valmis. keetsin tee vee ära (kuna ma joon teed siin, siis talle on hakanud õudsalt meeldima, aga kuna tee jahtumine võtab kaua aega, siis tuli varem ära keeta). käisin tal järgi. väike jalutuskäik koeraga. ja ujuma.
ta on nelja aastane. aga ma olen üllatunud kui hästi ta ujuda oskab. muidugi olin tal igaks juhuks koguaeg läheduses. ja muidugi tahtis ta seal ka mängida. ta tõesti üllatas mind korralikult. ja kui palju ta jaksas oma ea kohta ujuda. ja kuidas ujula kajas meie naerust.

jah. rääkisin vanimale tüdrukule täna, et füüsika õpetajal oli probleem mu naeruga. ja siis ta ütles, et ta täiesti saab aru, et ma ei suuda naeru pidada.

tüdrukud said hommikul korralikult mu üle naerda. sest käisin eile zumbatamas. ja kuidas nad lõõpisid. ja siis me tantsisime tüdrukutega. well. vähemalt on meil lõbus.

see nädal läks kiirelt. tõesti. juba reede?!

Gaby ütles mulle, et järgmine nädal käivad lapsed veel koolis ja siis hakkab vaheaeg. kohe üldse ei oota vaheaega. aga siis tuleb päevad sisustada paljude play date'idega.

lähiajal arutame mu puhkuse värki.

No comments:

Post a Comment