Saturday, December 7, 2013

Day #64

well. siiani on meeletult tore päev olnud.
täna pidin tegelikult Annaga uisutama minema. aga kuna eile sadas terve päev vihma, siis ta arvas et sellel pole katust peakohal ja et pärast saame märjaks. otsustasime plaane muuta.
Gaby meilis mulle eile õhtul, et nad lähevad vaatama Wolf Trap Holiday Sing-A-Long'i. ja muidugi kutsuti mind ka. ja siis ma mõtlesingi, et võtan Anna kaasa.
ma reaalselt näen ka õudusunenägusid sellest kollasest autost. alati näen, et auto ei lähe käima.

ja no ilmselgelt ei saa ma nädalavahetusel kaua magada kui lapsed kodus on. kilkamist on oh kui palju. 9ni suutsin kuidagimoodi ära venitada.

ja siis läksin võtsin Anna peale ja sõitsime Vienna. üritus algas 4PM aga me leppisime Gabyga kokku, et saame 3PM seal kokku. ja me Annaga olime poolteist tundi ennem kohal. kolasime lihtsalt ringi. ja ma pean ütlema, et meeletult külm oli. ja tubli Tiiu, jälle riietusid ilmale mitte vastavalt. kleidiga oli päris külm. ma peaks järgmine kord ikka korralikult läbi mõtlema.




kuna olime nii varajased, siis otsime endale kuuma šokolaadi.
ja mille muidugi ma suutsin endale peale ajada, võttes topelt kaane. 
win! aga mis ma ikka oskan öelda. ma ju.

kohviku töötajad tegid pilti ja laulsid Merry Christmas laulu.









see oli meeletult vägev. võimas. kohutavalt külm. aga see on tore jõulu traditsioon. ja mul on nii hea meel, et mind kutsuti. see jääb kindlasti hästi meelde. 

ja muidugi tegin palju videosid. ühe lisasin üles ka. just enjoy. 

enne kui te video avate, siis MINA EI LAULA TAUSTAL KÕVASTI KAASA! keegi mu seljatagant laulis. just sayin. 



ja koju jõudes kohe tegin endale kuuma teed. loodan et haigeks ei jää. 

aga hei. mu päev ei piirdu sellega. kutsuti peole. 
I do love this place.


ma loodan, et auto öösel käima ikka läheb.

No comments:

Post a Comment