Wednesday, December 25, 2013

Day #84

kuna rääkisin öösel Shitheadiga 3 tundi, siis magama jõudsin päris hilja. kuulsin läbi une rõõmuhõiskeid. ja kui silmad avasin ja kella vaatasin, näitas kell täpselt 6:09AM. ja ma tõesti lootsin, et tüdrukud mind üles äratama ei tuleks, sest ma arvan et kolme tunnise unega oleks ma olnud üks suur pahur karu. ja minu õnneks nad ei tulnudki. magasin ja läbi poolune kuulsin kuidas tüdrukud kinke avasid ja rõõmustasid kingituste üle. 

ärkasin üle veidike üheksa läbi. kui ma kella kümneks alla läksin, et endale tass kohvi teha, siis nad ikka avasid kinke. ja muidugi kutsuti mind nende sekka. HM ütles, et vanim tüdruk oli veidike pärast kolme üles ärganud ja nende tuppa läinud ja voodis üles-alla hüppama hakanud. aga pere ärkas üles 6s. 
olin nendega tunnikese kuni nad kingituste avamisega ühele poole jõudsid. 
tuleb üles märkida, et tüdrukutele õudsalt meeldisid mu kingitused. ma põdesin selle pärast veits. 

pärast helistas mulle Gaby, kutsus mind brasiilia house party'le. ja siis olime seal. ja kella 6ks oli mul deit. 

enne käisin kodust läbi võtsin auto. ja pere just hakkas jõulu õhtusööki sööma. ja kurja. kui ma ütlesin, et mul on plaanid, siis oli näha et HM oli pettunud. ja kurat kuidas see mind rivist välja lõi. tühistasin homsed plaanid sellepärast, et lihtsalt kodus olla.

käisime bowlingus. ja ta ütles, et oli üllatunud, et ma nii hästi hakkama sain. kuigi tuleb tunnistada, et ma sakkisin korralikult. kuigi ta muidugi lasi mul võita. ja kui ma sellest aru sain, siis ta ütles, et ta tahab mind naermas näha. mul oli tõesti meeletult tore. ahjaa. me vedasime kihla. et kui ta võidab, siis ta viib mu bungee jump'ingut tegema kevadel. ja damn. ta võitis. ma tahan skydive'i ära teha aga mitte bungee jump'i. well. not my luck. aga mul oli tõesti tõesti tore. 

ja kui ma koju jõudsin. siis enne tuppa jõudmist tõmbasin korraks hinge. vaatasin tähti ja lihtsalt nautisin seda õhtut. ma arvan, et ma võiksingi tähistaevast lõputult vaatama jääda. 



Reston
ma nii armastan seda linna. nii suur aga kodune. 
ja nii ilus!




 see on lihtsalt niiiiiiiiiii armas kink! mulle nii meeldib.
pole kindel kas mul on lubatud seda ülesse panna, aga lihtsalt ma ei suutnud
muudmoodi. nii armas.


peaks vist aja maha võtma, kasvõi veidikeseks. 


No comments:

Post a Comment