Monday, December 9, 2013

Day #66

yup. kõik kolm olid täna kodus. 
ma ei mänginud täna Arieli mängu. ja see on success. 

ma olin nii väss kui üles ärkasin. aga kuna HM läks hiljem tööle siis sain poolteist tundi veel magada.


well. eile sadas terve päev otsa lund. ja täna sulab kõik meeletu kiirusega, seega ei ole puud meil mitte lume vaid jääga kaetud. ma ei mäleta, et oleksin Eestis midagi sellist näinud. 

aga ma ei kiirusta veel rõõmu hõisetega, sest homme lubati korralikult lund juurde. mis tähendab laste jaoks koju jäämist ja minu jaoks rohkem töötamist. seega ma lihtsalt loodan, et lund ei tule palju ja kui tuleb, et sulaks kiirelt ära. kui palju nad mulle ka ei meeldiks, on mul vaja ka oma hingetõmbe aega. 

ja täna käisime kahe noorimaga väljas. noorim tahtis phmts koheselt tuppa minna. ja siis jäingi keskmisega lumememme ehitama. väga suur ja ilus välja ei tulnud, aga võimaluste piires tuli minu meelest päris hästi välja. 









home sweet home.







No comments:

Post a Comment