Thursday, December 19, 2013

Day #76

täna sain üle pika aja korralikult välja magatud. ma ei mäleta, et ma siin majas poole üheteiskümneni maganud oleksin. ma oleksin tegelikult kauem maganud aga kuna tahtsin veits vaba aega enne tööle hakkamist, siis ärkasin üles. 
kui nii, siis ma ei pane HM'i tööreise pahaks kohe mitte üldse. 

töötasin täna reaalselt äkki 4 tundi. mida on vähe. mitte et ma kurdaks. nendin fakti. 

kell kaks läksime me kirikusse. nende vanaema on alzheimer'i grupi juht, ta tegeleb nendega kuna ta mees on üks neist, kellel see haigus on. ja vanaisa on tõesti halvas seisus. nii raske oli vaadata. ja see kuidas nad sellest hoolimata oma elust rääkisid oli lihtsalt kadestama panev. sa võisid näha nende silmadest, et nad on enda elu üle uhked ja õnnelikud. 

ja me laulsime jõululaule. 
noorimale ilmselgelt väga ei istunud see laulmine. ta tahtis mängida, siis läksime välja mänguväljakule. 

aga see pani mind tahtma milleski sellises projektis kaasa lüüa. ma pean uurima. kui aega leian, siis aitaks ka. 







'







Zeus käib tihtipeale mu toas ja nurub pai. he's cute!




ilm on jube soojaks läinud. pole kunagi keset detsembrit ilma jopeta ringi käinud. see on midagi uut.
väljas on soe. isegi õhtul. ja see on tõesti üllatama panev. u 16C võib väljas vabalt olla. soojad jõulud. jõulutunnet väga ilma lumeta pole kui aus olla. raske uskuda, et kohe kohe ongi jõulud.

järgmine reede teeme tüdrukutega oma väikse jõulupeo minu juures. HM lubas. nad on toredad. jaaa ma ei suuda ära oodata. see saab lahe olema.
nad on minu tüdrukud. meil on super tore.

üks asi mis mind täna suuresti üllatas oli see, et Gaby rääkis mulle, et meie hispaanlanna kohtingukaaslane ja tema sõbrad, kellega me paar nädalat tagasi väljas käisime paaril korral, ta oli öelnud, et ta ei taha Neolia, Rayane ja Rosanaga väljas käia. et nad tahavad ainult minu ja Gabyga välja minna. et me olevat toredad ja avatud maailmavaatega. wow. I think I can say I was shocked. ma olen positiivselt meelitatud. kes oleks arvanud. hahaha. ei tšill. 

pühapäeval saan Liaga kokku.

ma ei tea mis HD homme teeb kui ma talt 5ndat korda sel nädalal autot küsin (imelik on iga päev küsida, aga mis sa ära teed kui siin autota väga ei liigu) iga päev olen väljas käinud. ja ilmselgelt ei ole see sel nädalal viimane kord. 

No comments:

Post a Comment