Thursday, December 5, 2013

Day #62

vaba aeg mis mul on läheb nii ruttu, et ei saa arugi. ma ei saa kurta selle üle, et aeg kiirelt möödub. kuigi ma ei jõua homse päeva lõppu ära oodata. 2 vaba päeva. mm see kõlab nii hästi. 

ma ei mäleta kas ma olen rääkinud, aga siin lihtsalt kubiseb oravatest. oli kord kus ma nägin mingit 6-7 oravat korraga. ja väiksed chipmunkid lippavad ringi. 



ilmselgelt läheb asi käest ära kui ma kunstipoodi satun. ma ei taha mõeldagi kui palju ma täna kulutasin. aga vähemalt sain kaua igatsetud joonistus tarbed. olen tõesti joonistamisest puudust tundnud. ja + sain lastele kingid. vanemale vaatan ilmselt raamatu juurde. 


ilmad on olnud siin vahepeal ikka veits jahedamad. miinused on vast mõnel öösel olnud. I'm not sure. aga täna läksime vanima tüdrukuga lihtsalt spontaanselt naabruskonda jalutama. ja ma pidin üllatuma, et kell 6 õhtul on nii soe, et tüdruk oli lühikeste pükste ja t-särgiga. mul on tunnen nagu oleks suvi ja inimesed on lihtsalt veits peast põrunud, et panevad suvel jõulukaunistusi üles. sest ma minu jaoks tähendab detsember palju lund ja külma. ja see siin on kõike muud kui seda. and I'm really enjoying it. kuigi valgeid jõule tahaks ikka. aga noh. ühe aasta saan ilma ka. 

kuigi on alles detsembri algus ja kõigil pole kaunistused üleval siis mõned klõpsud naabruskonnast sain siiski tehtud. 




No comments:

Post a Comment