Tuesday, December 10, 2013

Day #67

nagu ilmateade lubas siis täna hommikul ikka sadas korralikult lund. see oli tõesti nagu winter wonderland. aga no ilmselgelt kui ma kella kahe aeg jalutama läksin, siis kõik juba sulas meeletu kiirusega. 

hommikul ärgates kontrollisin igaks juhuks telefoni ja ennäe sõnum HM'ilt. ja lume tõttu oli tema kontor DC's suletud, mis tähendas minu jaoks vabat päeva. well kui lume pärast saan ka mina vaba päeva, siis hei palun lund juurde! läksin rahuliku südamega uuesti magama. 

täna oli minu jaoks mitte midagi tegemise päev. skypisin ja ma isegi ei tea mida ma tegin. koristasin ilmselt. 

nagu ma ülevalpool mainisin läksin kahe aeg jalutama, sest päike tuli välja ja ilm oli nii ilus. 
ma pakun et väljas võis olla +10 kraadi. seega polegi mul nagu talveriideid vaja, mitte et mul neid oleks. ma olin üllatunud, et nii soe oli. aga igalpool on nii vesine ja väljas nagu sadanuks vihma. sest kõik tilkus. siin nagu talve ei olegi. ühel päeval on talv ja teisel päeval juba kevad. talv ja kevad käivad hästi käsikäes. aga ma nautisin seda vesist talve. 









well minu jaoks ikkagi tore mitte midagi tegemise päev. polegi ammu sellist tõesti lebotamist olnud. 

ma peaksin vähem kirjutama. imelik hakkab juba. 

No comments:

Post a Comment