Sunday, December 8, 2013

Day #65

nagu ma eile ütlesin, siis mind kutsuti peole. käisime kuskil baaris. ja gosh kui lahe. see ei olnud tüüpiline baar. seal lasti türgi muusikat, india ja siinset ja kõike läbisegi. mis oli niii lahe. selline lahe kultuuri kokkusulamine või kuidas seda nüüd õigemini väljendada tuleks. 

ahjaa. kutid kellega me välja läksime (hispaanlanna poiss ja tema sõbrad). need hilinesid korralikult. 10PM pidime seal kokku saama mis kokku lepitud oli. mõtlesin, et okei. slovaklanna hoiatas mind eelmine nädal, et brasiillased on suured hilinejad. no kuna mul oli 25 minutit sõita, siis mugavalt sättisin nii et jõudsin kohale 10:15PM ja kui ma tüdrukutele helistasin, siis Gaby ütles, et 10ne minuti pärast on nad seal. ja ma lihtsalt naersin, öeldes et järgmine korda ma tean, et jään rohkem hiljaks. ja kui ka tüdrukud jõudsid, siis poisse ikka polnud. kas pole mitte tüüpiline. aga lõpuks nad ka jõudsid. 

ma olen vist varemalt maininud, et ma pole enda arust just kõige suurem tantsulõvi. aga ma ütleks, et ma olen päris palju paremaks läinud. ja kui ma Rayane'le ütlesin, et üks tüüp on päris hot seal. siis ta muidugi kargas püsti ja Gorka ka "Do u want me to talk to him?" i was like noooo. ja ma pidin nõustuma Rayanega tantsima minema, vastasel juhul oleksid nad temaga rääkima läinud. 
ja siis noh. mõne hetke pärast tantsisin juba tolle tüübiga. ja oh gosh, see mees oskab tantsida. ja kummalisel kombel suutsin ma ka hästi tantsida. 
muidugi ei lahkunud ma baarist tema numbrita. ;)





tüdrukud tahtsid kusagile sööma minna. ja leidsime selle armsa kohakese. minu meelest vägagi ameerikalik. 
tellisin endale maasika piimakokteili. ja ei pidanud pettuma. 
oh gosh. nad on nii toredad tüdrukud. 




koju jõudsin kell neli hommikul. hiilisin tasakesi tuppa, et kedagi mitte üles äratada. koomiline. selline pubeka aeg tuleb meelde. 

ja noh. nüüd on lumi meienigi jõudnud. pidin hommikul šhoki saama kui kardinate vahelt välja piilusin. aga vähemasti on nüüd rohkem jõulutunne peal. 

nii harjumatu oli öösel tühjadel tänavatel sõita.

tore päev oli toreda seltskonnaga. ja nüüd võin ma öelda, et see on minu seltskond. ma klapin nendega. 

suutsin täna oma toa ukse lukku panna. ja seda saab seestpoolt avada. ilmselgelt. 
aga juukseklambriga sain ukse ikka lahti. naersin küll korralikult enda üle, et selle kõigega hakkama sain. 

No comments:

Post a Comment