Sunday, December 15, 2013

Day #72

ma ei oska nädalavahetustel kaua magada. tõesti ei oska. eile magasin 4 tundi, täna vist 6.
ja täna on Au Pair'ide jõulupidu. gosh. ma ikka ei tea mis eesti pärase toidu ma sinna teen.

kuna ma olin eile liiga väsinud, et Baltimore'i kontserdile minna, siis ma plaanisin Noeliaga midagi teha. ja Noelia muidugi korraldas date'i. parkisime mu auto Walmart'i parklasse ja sõitsime suht DC lähedal olevasse linna. ja siis sealt tuli peale tolle tüübi sõber Ray (ma tean, et sellel tüübil oli mingi hispaania pärane nimi aga ma ei mäleta seda enam). ja siis läksime sööma. nad olid päris jutukad ja hästi toredad. kuna tüüp oskas hispaania keelt siis rääkisid nad Noeliaga hispaania keeles. ja inglise keelt oli ka muidugi. ja ma olen positiivselt üllatunud kui hästi ma hispaania keelest aru saan.
ja kui kuramuse ebamugav oli kui sinu eest maksti. ameeriklased.

otse loomulikult ei lõppenud õhtu ainult restos käimisega. ja kuna ma olen ikka alakas (my luck) siis otsisid nad baari ja vahepeal viskasid nalja muidugi Ultra Bar'i üle, et kuna seal on 18+ siis käivad vanad mehed noori tüdrukuid lantimas. ja kuna 18+ ei ole palju, siis otsustus valik Ultra Bari'ile. kõik naersime.

ahjaa. too tüüp pakkus mulle vanuseks 24. wooo. 4 aastat üle. that's a lot!

ma pole kunagi Eestis pidanud mingi ülipikas järjekorras seisma pidanud, et klubisse sisse saada, aga seal me ootasime oma 15 minutit.
sisemuse koha pealt olin ma pettunud. ootasin midagi uhkemat. ikka DC. igastahes, klubis oli 4 korrust nelja erineva muusikaga. keldrikorrussel, kus oli riietehoid, seal oli mustade muusika. ja seal nad tõesti hõõrusid end üksteise vastas ja seda ikka päris väljakutsuvalt, minu jaoks oli see liig. kui sa tahad hõõruda, siis tee seda kusagil mujal kui avalikult. see alumine korrus hirmutas mind päris palju kui aus olla.

ja kuna ma ei olnud arvestanud sellega, et me kuhugi klubisse lähme, siis mul olid kontsad jalas ja suur kott kaasas. ei olnud just hea kombo. minu jaoks on kontsadega suht võimatu tantsida. aga fun oli ikkagi.
Ray ja too teine tüüp pakkusid mulle alkot, aga kuna ma olen alakas ja pean sõitma, siis keeldusin koguaeg. andke andeks, aga mu host mom on jurist ja ma arvan, et see ei oleks hea kombo kui ma juua täis peaga autoga koju tuleksin.

main floor oli tavaline klubi muusika.
teine korrus oli Hispaania muusika
ja kolmas selline tantsumuusika. midagi a'la trance'i ja muu selline kraam.

põhiliselt olime ikka esimesel.

kuna siin mehed lihtsalt tulevad sulle külje alla, siis oli õnneks Ray alati mind päästmas. ja need mehed ausalt hirmutasid mind. lihtsalt nii julmalt. ja ma olen Rayle selle eest tänulik. ma ausalt ei tahtnud mingi klubi tüübiga tantsida. pshhh ei.
ühel korral oli nii, et mingi tüüp hakkas ümbert kinni võtma, aga Ray tõmbas mu enda juurde ja siis too tüüp sisistas taga, et oled sa kindel, et tahad temaga olla. ja muud jama ka. ma olin tõesti hirmul. ma arvan, et mu vanemad on Ray'le tänulikud, et ta minu eest hoolt kandis.

ameeriklased ei pidutse kaua. Ray väsis juba mingi pool üks ära. lihtsalt nii koomiline. ja ta imestas kuidas eestlased suudavad terve öö pidutseda.
 klubi oli 3ni lahti. aga kuna mu jalad ei kannatanud kontsi enam, siis kell 2 lahkusime. autoni jõudmine oli omajagu koomiline.

kuidas me kõik lihtsalt lõõpisime. oh gosh. they are fun.

Ray on hea sõber.

õhtuga jäin rohkem kui rahule.

No comments:

Post a Comment